Skip to main content

Telefoontraining

 

Het eerste contact tussen een onderneming en de klant is bijna altijd een telefonisch   contact.

Twee miljoen gesprekken per dag komen niet bij de juiste persoon!

Slechts 23 % van de telefoontjes die bij een centrale binnenkomen worden binnen de irritatiegrens beantwoord!

Gemiddeld 45 % van de gesprekken wordt verkeerd doorverbonden!

Toegankelijk, eenvoudig, cliëntgericht en veilig, dát is telefonisch contact. Mensen die informatie of advies zoeken grijpen daarom vaak eerst naar de telefoon. In veel situaties is telefonische communicatie een volwaardige vorm van contact.

 

 

 

De bereikbaarheid van uw onderneming, de klantvriendelijkheid van uw medewerkers en een efficiënte methode voor het afhandelen van orders, het doorverbinden of het correct beantwoorden van vragen, zijn van essentieel belang voor uw onderneming. De kwaliteit van de telefonische dienstverlening vormt immers een geheel met de totale service van uw organisatie.

Wilt u eerst testen wat de huidige kwaliteit van uw eigen manier van telefoneren of die van uw collega is?

Doe dan de telefoontest.

 

Voor wie is de telefoontraining bedoeld:


Voor callcenters, telefonistes/receptionistes, baliemedewerkers, secretaresses, verkopers en helpdeskmedewerkers.

 

Houthoff biedt deze training aan in de vorm van: